Shopping bag
Filters
Favorites

Je heb nog geen favorieten toegevoegd.

Ruilen & Retourneren

Voordat we je artikelen verzenden, worden deze gecontroleerd op beschadigingen en onvolledigheid. Ze worden dus alleen verzonden wanneer ze 100% in orde zijn. Het kan voorkomen dat het product niet geheel voldoet aan je verwachtingen of dat de maat niet goed is. Daarom heb je het recht een artikel binnen 14 dagen na aflevering te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk via ons retouradres of in onze winkel in Deurne.

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen: 

  • Een volledig ingevuld retourformulier moet bijgesloten zijn (deze ontvang je bij je bestelling); 
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt / gedragen, of beschadigd (passen mag uiteraard wel); 
  • De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel; 
  • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten; 
  • Het artikel is niet gewassen of gedragen. 

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Hier hebben wij bewust voor gekozen, om het transport zo verantwoord mogelijk te houden. Heb je verzendkosten moeten betalen? Dan storten we dit bedrag terug bij het terug te storten bedrag van de retourzending. Zodat we samen met deze kleine bedragen een bijdrage kunnen leveren aan het verminderen van de uitstoot.

In het geval van een verkeerd geleverd artikel of een mankement, nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Is dit het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Stuur het artikel samen met het ingevulde retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst naar:

RUYS Online
T.a.v. retouren webshop 
Schuifelenberg 82-90 
5751 HZ Deurne

Je kunt je bestelling ook retourneren in onze winkel in Deurne. Neem in dat geval ook het ingevulde retourformulier mee.

In alle gevallen worden de retourzendingen op de dag van ontvangst nog verwerkt en terugbetaald. Binnen 1 á 2 werkdagen heb je het bedrag weer terug op je rekening. Wanneer je een online bestelling retourneert in de winkel is het niet mogelijk om het bedrag cash terug te geven.

--------------------------------------------------------

Return & Exchange

Before we send your items they are fully checked for imperfections or incompleteness, your order will only be send when everything is 100% alright. It is possible that an item is not totally what you expected, or is the wrong size. Therefor you have the right to return or exchange an item within 14 days after delivery. This is possible in our store in Deurne or to our return address.

The return has to satisfy the following points:

  • A completely filled in return form (this is included in your order); 
  • The item is complete, not used or damaged (fitting is allowed); 
  • Original hangtags and labels are still attached to the item; 
  • The items need to be in the original packaging; 
  • The item is not washed or worn. 

The costs for the return are at own expenses. We have chosen this consciously, to keep the transport as responsible as possible. Did you pay shipping costs? Than the shipping amount will be refunded to your account. With these small amounts, together we can contribute to reducing emissions.

In case there is a wrong item delivered to you or there is a defect, we will take care of the return costs. If this is the case, please contact our customer service.

Send the items togheter with the filled in return form within 14 days of delivery to:

RUYS Online 
T.a.v. retouren webshop 
Schuifelenberg 82-90
5751 HZ Deurne

You can also return the item in our store in Deurne, also bring the return form to our store please.

After receiving your return, we will refund you the same day. Returns in store will not be payed in cash.


iDEAL MasterCard Visa Maestro Giropay Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung (Deutschland) SOFORT Überweisung (Österreich) Belfius Direct Net
Divide

Om jou de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.